دوره آموزشی مدیریت تحقیق و توسعه R&D

تصویر شاخص

تحقیق و توسعه در یک عبارت به صورت زیر قابل تعریف است:
تحقیق و توسعه، کشف دانش جدید درباره محصولات، فرآیندها و خدمات و بکارگیری دانش برای ایجاد محصولات، فرآیندها و خدمات جدید و توسعه یافته است که نیازهای بازار را پوشش دهی می نماید.
مدیریت یا برنامه ریزی استراتژیک در سازمانهای امروزی به طور متداول مورد استفاده قرار می گیرد . آنچه احتمال پیشی گرفتن بر برنامه های از قبل تعیین شده سازمان را مهیا می کند، تنها پرداختن به تحقیق و توسعه مداوم است. در حقیقت نمودار S سازمانی و ترسیم مجدد و مداوم آن توسط این واحد انجام می گیرد که اجرای صحیح و اصولی این فرآیند می تواند مارا از پیش بینی های قبلی پیش تر برد.
پیش از آنکه سیر صعودی محصول به افول تبدیل شود و یا دوره عمر آن به پایان رسد، واحد تحقیق و توسعه محصولات جدیدی را روانه بازار می سازد یا بر محصولات موجود بازنگری می نماید.
اهمیت منابع انسانی و مدیریت آن در واحدهای تحقیق و توسعه R&D

تولید دانش و در نتیجه محصولات نو در سازمان ها، مبتنی بر تحقیقات صورت می گیرد و تحقیقات توسط منابع انسانی صورت می گیرد . بقا و توسعه سازمان بستگی به درخشش عملکرد واحد R&D و مهمترین عنصر موفقیت یا شکست مراکز تحقیقاتی منابع انسانی آن است . اجرای مدیریت صحیح پرسنل R&D و فراهم کردن شرایط مطلوب برای ایشان عمده ترین دغدغه مدیران این واحد است.
ویژگی های پرسنل و مدیران واحدهای R&D

به طور معمول پرسنل واحدهای تحقیق و توسعه افرادی باهوش، خلاق، پر انرژی و در مقابل بسیار حساس هستند.مدیریت افراد محقق دارای ظرایف، نکات پیچیده و حساسی است که لازم است مدیران R&D آگاهی کاملی از آن داشته باشند.

آنچه خواهید آموخت

  • تحقیق و توسعه
  • نوآوری و فناوری 

سرفصل ها

  • مباني و مفاهيم تحقيق و توسعه
  • ضرورت تحقيق و توسعه
  • اهداف تحقيق و توسعه
  • تاریخچه تحقيق و توسعه
  • مشخصه های محصول در تحقيق و توسعه
  • طراحی فرآیند در تحقيق و توسعه
  • انواع تحقیق در تحقيق و توسعه
  • خلاقیت در تحقيق و توسعه
  • فنآوری در تحقيق و توسعه
  • تحقيق و توسعه و تولید دانش
  • کار تیمی در تحقيق و توسعه
  • ویژگی های تحقيق و توسعه
  • اهمیت منابع انسانی در تحقيق و توسعه
  • ماموریت های واحد تحقيق و توسعه
  • تحقيق و توسعه در شرکت ها و کارخانجات
  • وظایف عمومی واحد تحقيق و توسعه
  • ویژگی های مدیر در بازاریابی رقابتی
  • مدل جامع نوآوری در تحقيق و توسعه
  • بازاریابی و تحقيق و توسعه
  • تولید محصول جدید در تحقيق و توسعه
  • توسعه محصول
  • گواهینامه و پروانه تحقيق و توسعه
  • ده فرمان در تحقيق و توسعه

مخاطبین دوره

  • مدیران تحقیق و توسعه

پیش نیازها

  • این دوره جهت تمامی مدیران و کارشناسان نوآوری و فناوری و کارشناسان تحقیق و توسعه شاغل در صنایع و سازمان ها می تواند مفید و موثر باشد.
دیدگاهتان را با ما درمیان بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
امتیاز کلی : 0.0
پیشنهاد شده توسط : 0 کاربر
بر اساس 0 فروش
0
0
0
0
0

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.
اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوره آموزشی مدیریت تحقیق و توسعه R&D”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قیمت دوره :

2,000,000 تومان

تعداد
امتیازی ثبت نشده است
مدت دوره: 32:00ساعتتاریخ انتشار: 15 خرداد 1401آخرین بروزرسانی: 19 خرداد 1401تعداد بازدید: 894
قوانین و مزایای استفاده

  • اساتید خبره دارای سابقه اجرای پروژه های مختلف
  • تضمین کیفیت آموزش ها
  • ارائه مستندات کامل شامل کتابها و نرم افزارهای مربوطه
قیمت دوره :

2,000,000 تومان

تعداد